Gwarancja jakości

Gwarancja jakości

Bezwarunkowa gwarancja satysfakcji

Naszym nadrzędnym celem jest zadowolenie klientów oraz zbudowanie wzajemnego zaufania, gdyż chcemy aby poziom obsługi stanowił naszą cechę wyróżniającą. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci najwyższą jakość obsługi oraz pewność otrzymania zamówionych produktów, gdyż liczymy na to, że zostaniesz naszym stałym klientem.

Produkty i usługi oferowane w naszym serwisie objęte są Gwarancją 100% Satysfakcji. Dzięki temu masz zawsze pewność udanych zakupów. Zawsze staramy się zapewnić naszym klientom najwyższą jakość usług oraz obsługi.

Jeśli w jakimkolwiek zakupionym produkcie lub zleconej usłudze pojawił się błąd, postaramy się go naprawić:

  • Jeśli błąd wystąpił po naszej stronie podczas realizacji zlecenia, to naprawimy go całkowicie na nasz koszt. Odeślij do nas produkt budzący Twoje uzasadnione zastrzeżenia, a my sprawdzimy w jaki sposób powstał błąd i zrealizujemy zlecenie ponownie, bezpłatnie, eliminując poprzednie błędy. Jeśli nie chcesz zwracać wadliwego produktu, możesz go od nas odkupić za połowę ceny.
  • Jeśli błąd wkradł się w zlecenie z Twojej winy (błędy w tekście, nieprawidłowe zdjęcia, itp.), to poprawione zlecenie zrealizujemy dla Ciebie za połowę ceny.
  • W przypadku zleceń wysyłkowych przysługuje Ci również prawo do nieodebrania przesyłki jeśli w obecności kuriera stwierdzisz uszkodzenia mechaniczne paczki. Jeśli pomimo uszkodzeń mechanicznych odbierzesz przesyłkę, to reklamację u przewoźnika będziesz musiał zrobić osobiście. W przypadku nieodebrania przesyłki powinieneś wysłać do nas drogą mailową zdjęcie/zdjęcia uszkodzonego towaru i poświadczenie z poczty lub od kuriera o uszkodzeniu przesyłki. W takim przypadku reklamację u przewoźnika możemy złożyć my i procedura reklamacyjna będzie prawdopodobnie szybsza. W wyjątkowej sytuacji możemy Cię poprosić o odesłanie towaru zwykłą pocztą na nasz adres. Jak tylko przesyłka do nas dotrze, rozpatrzymy Twoją reklamację.

Reklamacje prosimy przesyłać drogą mailową na adres reklamacje@samodruk.pl. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia mailowego